tirsdag den 26. februar 2013

Ja, børn fortæller gåder og vittigheder ;0) Jeg har idag været til forældremøde i min datters 6. kl. Jeg kom på "Kloge Åge" holdet, gad vide hvorfor?? griner... Vi blev udstyret med en ipad og skulle finde QR mærker på hele skolen. Tidshorisonten hed en halv time, her indenfor skulle vi scannes så mange koder som muligt,når de var scannet, kom en gåde til syne på skærmen, der skulle løses. Super hyggelig dag på skolen, og jeg fik en studieopgave serveret, ikke dårligt;0) Børnene er dybt koncentreret om at rette opgaver ;0) 9 Rigtige til Susanne og jeg. Jeg prøvede ellers ihærdigt at overbevise dem om at vi havde 10 rigtige. Vi skulle nævne 3 dage efter hinanden uden at nævne mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag eller søndag. Jeg holdte på weekend, den ville de ikke godtage. Det hedder igår, idag og imorgen sagde børnene. Træls for vinderen havde 10 rigtige;0) SUR RØV!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar